Clubactiviteiten 2024 voorbereiding

Jaarlijks Herfsttornooi 15 september 2024

Ons jaarlijks herfsttornooi zal dit jaar doorgaan op zondag 15 september. De bridgedrive
vangt aan om 13u30 gevolgd met een aperitief én uitslag.
Het tornooi wordt naar goede gewoonte afgesloten met een luxe koud buffet en nadien
dessert.
De prijs voor het geheel (bridge, aperitief, koud buffet én dessert) bedraagt als lid 35 euro
per persoon en niet-leden betalen 45 euro. Wil je enkel deelnemen aan het koud buffet,
inclusief aperitief, dan betalen leden 30 euro, partners 35 euro en niet-leden 40 euro.
Diegenen die enkel willen deelnemen aan het tornooi betalen 10 euro per speler (bridge
én aperitief).
Dranken tijdens het bridgen én tijdens het buffet (water 6 euro/L ; wijn 15 euro/fles) zijn
voor eigen rekening.
Verdere bijkomende informatie is terug te vinden op de aankondiging ad-valvas.
Vooraf inschrijven is verplicht en dient te gebeuren voor 8 september en kan ‘ad valvas’ op de inschrijvingslijst of via Lieve De Keyser (liefdk@gmail.com) en is pas definitief na
storting van het verschuldigde bedrag op onze gekende rekening BE10 7755 9864 3504
met vermelding van ‘herfsttornooi + namen spelers’.

Herfstweekend 08-11 november 2024

Het herfstweekend zal dit jaar doorgaan van vrijdag 8 tot maandag 11 november 2024.
We hebben 30 kamers gereserveerd in het 4* hotel-restaurant ‘Chateau de Raay’ in
Baarlo (Nederlands Limburg).
De prijs voor het weekend bedraagt 299,00 euro per persoon voor een verblijf in een
tweepersoonskamer en 389,00 euro voor een single verblijf. Hierin zijn voorzien: 3
overnachtingen, 3x ontbijt en 3x avondeten en natuurlijk de mogelijkheid om ’s avonds te
bridgen.
Er is gratis parkeermogelijkheid en als extra kost is er enkel een verblijfstaks van 3 € per
persoon per nacht ter plaatse te betalen.
In te schrijven via Lieve De Keyser (liefdk@gmail.com). Momenteel werden er reeds 23
kamers gereserveerd. Er dient geen voorschot te worden betaald want iedere
deelnemer zal individueel een factuur ontvangen.
Extra informatie is uitgehangen op het infobord van ons clublokaal.

Barbecue 30 jaar BCH – zondag 16 juni 2024

Zoals iedereen ondertussen al weet, organiseert BC Haacht op zondag 16 juni zijn jaarlijkse barbecue. Op initiatief van Lisette Cresens en Rita Bastiaens, samen met Gust Van Den Broeck werd er op 4 mei 1994 er voor de eerste keer bridge gespeeld in onze club. Daarom vieren wij met deze barbecue ook onze 30e verjaardag. Het evenement is daarom enkel voorzien voor club- en steunende leden.                                                     Het programma voor deze feestelijke dag is als volg:                                                                       13u00 Inschrijving bridgedrive                                                                                                                     13u30 Start bridgedrive                                                                                                                               18u15 Aperitief met uitslag en prijsuitreiking                                                                                              19u00 Barbecue (voorgerecht, hoofdgerecht en dessert)                                                                               Met tijdens de pauze een gastoptreden                                                                                                         Alle dranken zijn inclusief tijdens de barbecue (tot 24u00)                                                                              De prijs voor deelname aan het evenement is:                                                                                         tornooi met aperitief : 10 euro                                                                                                                 inclusief barbecue : 40 euro (partners betalen 45 euro)                                                                     Inschrijven kan via de inschrijvingslijst ad-valvas of via Lieve De Keyser (liefdk@gmail.com) en dit uiterlijk op 8 juni 2024.                                                                                                                                                      Uw inschrijving is definitief na storting van het verschuldigde bedrag op de rekening van BC Haacht      (BE10 7755 9864 3504) met vermelding “Drive” (enkel bridge) of “Barbecue” (all) en de namen van de deelnemers.

Halve Marathon 23 maart 2024

Op zaterdag 23 maart organiseert BC Haacht zijn 9e halve marathon. Inschrijven kan tot en met vrijdag 15 maart 2024 en uw inschrijving is definitief na storting van het verschuldigde bedrag voor deelname.                                                                               Wat betreft het eten is er keuze tussen penne bolognaise, penne carbonara of pizza.    Van diegenen die blijven eten hebben wij graag hun keuze op voorhand om alles vlot te kunnen laten verlopen.